Illustraties voor boek

Een poos geleden schreef ik een boekje waarvan de eindversie bijna klaar is. Zoals vaak wegen de laatste loodjes zwaar :-)

Het is een schrijfsel van een 80tal pagina's over jonge mensen en hun verbondenheid met hun familiale geschiedenis.
Ook dieren spelen een belangrijke rol, voor mij zijn zij cruciale gidsen in mijn wereld.

De inspiratie voor dit boekje haal ik gedeeltelijk uit mijn eigen ervaringen en vooral uit het verleden van mijn moeder. Zij is geboren in Oost-Europa en heeft de Tweede Wereldoorlog van heel dichtbij ervaren. 
Dit familietrauma is een tastbare schaduw in onze levens, door het te verhalen wil ik dit een plaats geven in onze geschiedenis.  

Dit boekje komt het best tot zijn recht met tekeningen, naast schrijven is ook tekenen en schilderen mijn passie. 
Ik gebruik meestal waterverf maar twijfel of plakkaatverf onderstaande tekeningen beter tot hun recht laten komen. 

Wat denken jullie ervan? Alvast veel dank voor jullie reacties! 


Paarse kater



Het Bos
Het Meisje
De Gidsen

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Januari met hardheid, Tai Chi, Roekoe en alleen, in stilte

Ellezelles, een dorp van heksen en serene bossen

2020, het jaar van vrijheid in verbondenheid