Nog een blog: waarom? Daarom! Over kunst, activisme en antropolopie



Al mijn hele leven heb ik ongelooflijk veel verschillende interesses en ik ben dan ook ontpopt tot een generalist. Een persoon die graag in de breedte kennis verzamelt en bij passies ook diep gaat. 

De laatste maanden voel ik -opnieuw- een drang om mijn passies en interesses aan elkaar te koppelen, mijn bedenkingen, ervaringen en reflecties met anderen te delen. Zondag nam ik deel aan een workshop van Coaching life, een hele dag werken rond Geluk. Het bleek een heel praktische dag waarin je je eigen blokkades leert herkennen en hoe je het pad naar je eigen droomleven kan bewandelen.



Op de treinreis naar huis komt het idee van een blog terug in me op, ik speel al enkele jaren met het idee. 
Maar zoals vaak durf ik niet: "Zijn mijn ideeën wel interessant genoeg? Wie zit er te wachten op mijn blog? Kan ik de technische aspecten wel aan?"

Vandaag besluit ik, de workshop indachtig, de negatieve blokkades te negeren en te starten. Ik zie wel hoe het loopt, de bedoeling is vooral mezelf en lezers te amuseren. 


Mijn passie's zijn schrijven, kunst, activisme, dieren en antropologie. 
Op deze blog ga je allerlei topics vinden van dans tot vegan recepten, van wetenschappelijk onderzoek tot humor, van intens verdriet tot hilarische anecdotes...


Als je op zoek bent naar een blog waar we samen zoeken hoe we waarachtig onszelf kunnen (leren) zijn, ben je aan het juiste adres. 

Suggesties? Feedback? Laat het gerust weten! 

Reacties

  1. Veel succes met je blog, Carmen! Leef je uit!
    Ik zal het graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een blog, waarom niet? Je kan er anderen mee inspireren. En passie en bevlogenheid is de grootste inspiratiebron. Heel herkenbaar wat je zegt over verschillende interesses en daarmee opnieuw aan de slag te willen gaan. Heb die drang ook heel sterk, maar helaas ook de gebruikelijke kritische en negatieve bedenkingen die daarbij horen. Maar we werken eraan. (Getekend : Greet H., alias Letsgokiwi) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jawel ik zat erop te wachten. Succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superblij met dit initiatief! Ik heb het gevoel dat ik graag zal lezen waarmee je bezig bent, dat het interessant, maar vooral oprecht zal zijn, geëngageerd ook. Gogogo Carmen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Januari met hardheid, Tai Chi, Roekoe en alleen, in stilte

Ellezelles, een dorp van heksen en serene bossen

2020, het jaar van vrijheid in verbondenheid